Anouk Mastenbroek
  • Werk
    • 2019 Surround me
    • 2019 Lijn1
    • 2019 Onroerend Goud
    • 2019 UItkijk
    • 2018 Rode Spot van Almelo
    • 2017 Vlakken van de Stadsbleek
    • 2017 Toen ik terugkwam in Heerenveen
    • 2016 Spiegelnacht
    • 2016 Spiegelstad
    • 2016 Residence Geheime Bunker
    • 2016 Licht in het landschap
    • 2016 Braakliggend terrein
    • 2015 Tijdlijnen in het landschap
    • 2014 Beeld Kleefse Waard
  • contact
  • Werk
    • 2019 Surround me
    • 2019 Lijn1
    • 2019 Onroerend Goud
    • 2019 UItkijk
    • 2018 Rode Spot van Almelo
    • 2017 Vlakken van de Stadsbleek
    • 2017 Toen ik terugkwam in Heerenveen
    • 2016 Spiegelnacht
    • 2016 Spiegelstad
    • 2016 Residence Geheime Bunker
    • 2016 Licht in het landschap
    • 2016 Braakliggend terrein
    • 2015 Tijdlijnen in het landschap
    • 2014 Beeld Kleefse Waard
  • contact

Toen ik terugkwam in Heerenveen, rijst, glas, ROOM Melklokaal, 2017

Aanleiding voor deze installatie was een verblijf in Indonesië.
Indonesië en Nederland. Twee verschillende culturen, een wereld van verschil.
Bij terugkomst in Nederland ervoer ik een grotere cultuurshock dan bij mijn aankomst in Indonesië. Dit riep vragen bij mij op. De collectivistische samenleving heeft meer indruk op mij gemaakt dan de individualistische samenleving die wij hier kennen.
De organische kracht van het collectief tegenover de kwetsbare van het individu. 

Aangestuurd door Maak uw eigen unieke website met aanpasbare sjablonen.
  • Werk
    • 2019 Surround me
    • 2019 Lijn1
    • 2019 Onroerend Goud
    • 2019 UItkijk
    • 2018 Rode Spot van Almelo
    • 2017 Vlakken van de Stadsbleek
    • 2017 Toen ik terugkwam in Heerenveen
    • 2016 Spiegelnacht
    • 2016 Spiegelstad
    • 2016 Residence Geheime Bunker
    • 2016 Licht in het landschap
    • 2016 Braakliggend terrein
    • 2015 Tijdlijnen in het landschap
    • 2014 Beeld Kleefse Waard
  • contact